close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה- כך תחסכו מאות שקלים

מערכת שורשכט כסליו, תשפד12/12/2023

בעקבות המלצה שקיבלנו, יצאנו לבדוק איך אפשר לחסוך מאות שקלים על עיצוב הזמנה לבר מצווה ולהנות מהזמנה מהממת במחיר זול שלא שובר את הכיס

תגיות:
חוגגים בר מצווה בקרוב? איזה כיף! הגיע הרגע והבן שלכם כבר בן 13, עם כל ההתרגשות של האירוע המיוחד הזה חשוב שתתכננו אותו בצורה נכונה כדי לנצל
את המירב מהאירוע.

בעקבות המלצה שקיבלנו, יצאנו לבדוק איך אפשר לחסוך מאות שקלים על עיצוב הזמנה לבר מצווה ולהנות מהזמנה מהממת במחיר זול שלא שובר את הכיס. כל הפרטים בכתבה הבאה.

תכנון בר מצווה- מאיפה מתחילים
יש הרבה משימות שתצטרכו לעשות כשאתם מתחילים בארגון אירוע בר מצווה, כחלק מהם תמצאו:
• מציאת אולם לאירוע שלכם: תחילה, תצטרכו לבחור את האזור בו תרצו לערוך את בר המצווה שלכם, חשוב שתכינו רשימה של האולמות המועדפים עליכם ותבצעו סינון למציאת אולם האירועים שלכם. בדקו את המחיר, השירות, המלצות קודמות לחוגגים ועוד.
• ארגון רשימת מוזמנים לבר מצווה: אחרי שמצאתם את האולם, חשוב שתבינו כמה מוזמנים בדיוק יש לכם כדי לסגור מספר מנות עם בעל האולם ולהבין למה להתכונן. תוודאו בדיוק את מי אתם מתכוונים להזמין ותסננו בסגירת מספר המנות את מי שאתם בטוחים שלא יגיע, תמיד יש רזרבה .
• בגדים לאירוע: כחלק מההכנות השונות תצטרכו למצוא בגדים חגיגיים לאירוע שלכם, חליפת חתן לחוגג בר המצווה ולאביו ושמלות לאמא ולאחיות. חשוב שתבחרו בביגוד איכותי ונוח כדי שלא תסבלו ממנו במהלך האירוע ותתרכזו בשמחה שלכם.
הזמנות דיגיטליות לבר מצווה- ההמלצה שלנו

אחד מהמשימות הכי חשובות שתצטרכו לעשות כחלק מארגון אירוע בר מצווה היא יצירת הזמנה לבר מצווה לשליחה לאורחים שלכם כדי לשתף אותם באירוע המרגש ולוודא שיגיעו. אנחנו ממליצים לכם לבחור בהזמנה דיגיטלית לבר מצווה, כזו שניתן לשלוח לאורחים שלכם בקלות מכמה סיבות:
1. מחיר זול מאוד- הן עולות רק 89 שקלים ואתם מקבלים קובץ לשליחה לאורחים לפי בקשתכם.
2. עיצוב מיוחד- הזמנות דיגיטליות לבר מצווה מגיעות במבחר גדול של עיצובים מיוחדים ואתם יכולים לבחור את ההזמנה שאתם הכי אוהבים או לעשות שינויים לפי בקשתכם.
3. שליחה קלה לאורחים- אין צורך להדפיס, ללכת לדואר ולשלוח לאורחים כמו בעבר, בעזרת ההזמנות האלו תחסכו את כאב הראש ותשלחו את ההזמנה לאורחים שלכם בקלות דרך הוואטסאפ ללא טיפת מאמץ.

חשוב לזכור, כשאתם מגיעים לבחירת הזמנה לבר מצווה אסור שתתפשרו על פחות ממושלם. מבדיקה שערכנו, אנחנו ממליצים לכם לבחור באתר הזמנות לאירועים לעיצוב ההזמנה שלכם.

הוא מציע מגוון גדול של עיצובים מיוחדים שישלחו אליכם עד 24 שעות מהזמנתכם לאחר ההתאמות הנדרשות לאירוע שלכם.

לסיכום
בר מצווה הוא אירוע מיוחד ומרגש במיוחד שמציין את המעבר של בנכם מילד לגבר. חשוב שכל בני הבית יעזרו וישתפו פעולה כדי ליצור אירוע שכולם יזכרו. עם כל הלחץ שכרוך בהכנות חשוב שלא תשכחו להנות גם מהתקופה הזו כי היא אתם תתגעגעו אליה. שיהיה במזל טוב!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה